недеља, 9. децембар 2012.

NIŠKI KREATIVCI

Jako dugo nisam pisala, a i delila sa vama slike mojih radova.. Mada danas imam nesto jako značajno da vam predstavim i podelim pa vam zato i pišem! Naime udruženje gradjana Niški kreativci, medju kojima sam i ja, juče je otvorilo svoju prodajnu galeriju! Imaćemo mi još izložba,ne brinite, ali mislimo da je lepse i sladje da smo tu sa vama svaki dan.. Tako da kad god vam trebamo samo skoknite do ulice Vojvode Mišića 99 i mi smo tu.. Mislim da je ceooo svet upucen u to sta tamo možete naći, ali evo informacija za neke koji slučajno nisu: mindjuše,narukvice,ogrlice,prstenčiće, ukrase za jelku, kutije za nakit, sveće i svećnjake, poslužavnike, razne ukrase za predstojeće praznike, prirodne sapune, prirodna mleka za telo, broševe, venčanice, cvetiće za kićenje ,torbice, šalove,kapice i jooooš mnogo toga.. Ali mi ne bi bili mi da tu nema nekog iznenadjenja, naime Niški kreativci će ovde držati i svoje radionice i škole za sve zaintereovane ljude koji žele da nauče neku tehniku pravljenja nakita ili decupaga ili pletenja..    

A sada par slika sa otvaranja



















 Još jednom Vojvode Mišića 99, ČEKAMO VAS!!!


Niški kreativci i Tijanin Kreativni hobi

Нема коментара:

Постави коментар